Monday 23 January 2012

Asfalt chodnikowe Sealer: Zapisywanie Driveway Track z Cracking

Asfalt, który jest również nazywany blacktop oprócz tego, że estetyczne i trwałe, to bardzo ciekawy materiał stosowany do nawierzchni podjazdów. Materiał jest faktycznie wprowadzone na rynek przez przemysł asfaltu oraz elastycznym bruk. Jest to oparte na fakt, że cement asfaltu, który jest materiał, który wiąże ze sobą piasek i małe kawałki kamienia, pozostaje plastyczny na długi okres czasu. Atrybut ten blacktop lub asfaltu odporne na pęknięcia, jeśli jest zainstalowany prawidłowo.
Jak Podjazdy asfaltu nad stworzeniem Cracks
Kiedy asfalt jest narażona na działanie promieni słonecznych i powietrza, od pewnego czasu, zaczyna traci plastyczność. Asfalt to rzeczywiście zaczyna utleniających. Słoneczne promienie ultrafioletowe powodują również cement asfaltowy do podziału. To jest, gdy problemy zaczną miejsce.
Po asfalt zaczyna utleniających, zaczyna się kruche. Wiążące między asfaltu i cząsteczek kamieni i piasku, znany również jako kruszywo, zaczyna rozpadać się na kawałki. W wyniku której poszczególne części łącznej rozluźnienie, co prowadzi do pękania. W miejscach, gdzie klimat jest zimno, jest przyspieszenie tego procesu, gdy woda dostanie się do tych pęknięć i dostaje zamrożone.
Jak chronić drogi dojazdowe do asfaltu Uszczelniacze pękaniu asfaltu
Zastosowanie uszczelniacza asfaltowy podjazd na asfalcie, nie tylko zwiększyć jego walory estetyczne, ale także uczynić go bardziej długotrwałe. uszczelniacze asfaltu działać jak tarcza ochronna na nawierzchni asfaltowej, światło słoneczne zapobiegania i powietrza, powodując uszkodzenia cement asfaltu. Chroni również kostki z promieniowaniem ultrafioletowym ze Słońca. Zgrzewarka asfaltu zapobiega również lodu i sączy wodę do asfaltu powodując się rozpadać.
Istnieje wiele rodzajów Uszczelniacze asfaltu
Tradycyjne asfaltu Uszczelniacze: tradycyjny sposób uszczelniacze asfaltu składa się głównie z tej samej asfaltowej nawierzchni stosowanych w sobie. Asfaltu w tego typu uszczelniacza jest zazwyczaj mieszany z emulgator, który jest związkiem z mydłem i wodą. Trwałość tego uszczelniacza jest najkrótszy i trudno oferuje żadnej ochrony przed promieniami UV.
Smoły węglowej asfaltu Uszczelniacze: Kolejny rodzaj nawierzchni asfaltowej uszczelniającej składa się z rafinowanej smoły węglowej. Ten rodzaj uszczelniacza jest bardzo skuteczny przeciwko oleju i benzyny. oleju silnikowego i benzyny faktycznie skutkuje anulowaniem cement asfaltu w nawierzchni. Te uszczelniacze smoły węglowej również emulgator i małe cząstki gliny, które pomagają w stosowaniu go bardzo łatwo. Niektóre z nich są również modyfikowana polimerami, które zapewniają dłuższą żywotność, bogatsze kolory i chroni przed skutkami promieniowania ultrafioletowego.
Polimeru akrylowego asfaltu Uszczelniacze: Te uszczelniacze asfaltu są najdroższe i są całkowicie syntetyczne. Uszczelniacze te są zwykle te, które widać na korty tenisowe. Producenci je w kolorze czarnym stosowane na podjazdach. Te uszczelniacze asfaltu zapewnić najbardziej efektywną ogólnej ochrony i zwykle ostatnio dwa razy dłużej w porównaniu z innymi uszczelniacze.
Uszczelniacze te zazwyczaj pochodzą z piasku. Jeśli chodzi o asfalt uszczelnienie jest zaniepokojony, piasek jest bardzo korzystny składnik. To zamyka pory na nawierzchni asfaltowej, poprawia przyczepność samochodu i pieszo, a także zwiększa żywotność szczeliwa asfaltu na podjeździe.
Częstość stosowania asfaltu uszczelniające
Według producentów uszczelniacze asfalt, raz nowy asfalt jest położony, a powinien mieć prawo do leczenia za około rok, po czym należy ją podać płaszcz ochronny szczeliwa asfaltu.
Większość domów popełnia błąd za pomocą uszczelnienia asfaltu na podjeździe zbyt często, jak co roku. Wadą uszczelniające zbyt często jest to, że może to prowadzić do gromadzenia się uszczelniaczem, w końcu w wyniku peeling, tak że można ją także otrzymać śledzone w pomieszczeniach zamkniętych. Podłogi, na przykład, może być barwiony na stałe przez uszczelniacze asfalt, nawet jeśli zostanie usunięty niezwłocznie.
Producenci uszczelniacze asfaltu, jak również wykonawców asfaltu poinformować, że uszczelnienie co trzy lata jest zupełnie wystarczające dla większości podjazdów asfaltowych, z wyjątkiem regionów, gdzie warunki są wyjątkowo trudne, jak w obszarach pustynnych.
Dobra zasada nie stosuje się nowy płaszcz do poprzedniej powłoki uszczelniającej starła się, co stanie się w różnych cenach, w zależności od natężenia ruchu i oczywiście ekspozycji na warunki atmosferyczne i działanie promieni słonecznych.
Innym wskaźnikiem jest czas się zastosować nowy herb szczeliwa, gdy asfalt zaczyna siwienie, co wskazuje na utlenienie powierzchni, w wyniku rozluźnienia spoiwa, które wiąże tę sumę.

No comments:

Post a Comment