Saturday 29 October 2011

Definition of Love: Czym jest miłość

Słowniki mieć różne znaczenia tego słowa. Ale kiedy myślę o tym słowa, moje myśli wywołuje obrazy najróżniejsze rzeczy piękne, że zawsze związane z tym słowem. Kwiaty, czekoladki, kolacje przy świecach, serca, miękkie zabawki, ubrania i perfumy, (mam nadzieję, że nie pominąć niczego!) Są to słowa, które stały się synonimem love.but, co z uczuć i emocji związanych z tym słowem!
Pamiętam, dorastałem z gwiazdami w oczy i piosenki o miłości dzwonią przez moje uszy. Powoli moje marzenia się powiększyła i zacząłem czekać na mojego księcia z bajki przyjść i zabrać mnie ze sobą do pięknej ziemi, gdzie chcemy być otoczony przez pracowników, odzież dobry, kwiatów i biżuterii. Pewnego dnia uświadomiłem sobie, prawdy o miłości ..., że to znacznie więcej niż komfort materialny i zyski.
Miłość jest udostępnianie
Wierzcie mi, gdy mówię, że jest to jeden z najważniejszych składników miłości. Ważne jest, aby otwarte serce i udział w nich - ból, radość, sukces i porażka, to naprawdę nie ma znaczenia, tak długo, jak serce jest jasne. Miłość jest szczery i wiedząc, że druga osoba czuje to samo też, to jest dzielenie się i utraty tych zahamowań i wiedząc, że osoba po drugiej stronie nigdy nie oceniaj.
Miłość jest Talking
Tak, miłość mówi. Chodzi o to, mówi, mówi i udostępniania. Po jakimś czasie ludzie ograniczają ich rozmowy do dyskusji rachunki, dzieci i zwierząt. To jest pewien wskaźnik rzeczy spada wzgórza. Przynieś świecę z powrotem przez rozpoczęciem rozmowy.
Miłość jest wspólne spędzanie czasu
Kilka minut spędzonych razem codziennego utrzymuje od nudy. I właśnie to się teraz, ale to dlatego czuję, nie ma jak czas zainwestowany w relationship.believe mnie, to się opłaca! harmonogramów ciężkiej pracy zajmuje dużo czasu i wysiłku, dlatego ważne jest, aby rzeczy w perspektywie.
Miłość to wierność
Kochać to znaczy być prawdziwym, kochać bezwarunkowo środków, żeby z całego serca na jeden i tylko jeden. Miłość jest wtedy, gdy okazuje się, że on / ona jest najlepszą rzeczą, jaka się z tobą i chcesz kochać tę osobę i chwile spędzone z nim aż śmierć was nie rozłączy.
Miłość jest być przyjaciółmi
Miłość jest zaprzyjaźnić się z sobą. Cieszący proste przyjemności w życiu, takich jak zakupy, łowienie film lub oglądania telewizji w domu, oprócz wielu innych rzeczy, które normalnie znajomych!
Miłość szuka Razem w tym samym kierunku
To może brzmieć stereotypową, ale jest true.love jest o tych samych celów i podejmowanie kroków w tym kierunku, aby je spełnić.
Chciałbym do końca z jednym z moich ulubionych cytatów.
Miłość jest kwiatem życia i kwiaty niespodziewanie; i bez prawa i musi być zrywane w przypadku stwierdzenia, oraz cieszył krótki godzin jej trwania.; - DH Lawrence

No comments:

Post a Comment