Tuesday 4 October 2011

Przysłowia Sweet Love

Jako popularnej piosenki lat 1960 '' Love Makes World Go 'Round' so sugestywnie wyraża, miłość jest rzeczywiście integralną życie że istnieje w ludzkiej życia. Według teologii średniowiecznej, uznano, że miłość jest czynnikiem zasadę, że zestaw Wszechświata w ruchu.
Love wyczuwalnym i wyrażone w miriady odcieniach od radosne chwile i giggles bubbling, do godzin separacji spędził w tęsknoty i nawet myśli płaczliwy że może przezwyciężyć nas, miłość spraye wszystkich jego kolory w ogromnej niebo naszych emocji. Oto kilka słodkiej miłości powiedzeń - które wahają od wzniosłych do sentymentalnych, a nawet kilka zabawne - które można akcje z kimś specjalnych lub prostu cieszyć samodzielnie:
Kocham cię - te trzy słowa mam mojego życia w nich.; - Alexandra do Nicholas III
Soul spełnia duszy na kochanka warg. - Bysshe Percy Shelly
Chciałbym uciec; Od ciebie,; Ale jeśli nie zjawiliście; I znajdziesz mnie ..., Chciałbym umrzeć.; - Bassey Shirley
Byłem zdumiony, że ludzie mogą umierać męczenników ich religii -, mam shudder'd na to.; Drżę nie więcej., Mogłem być martyr'd za moją religię, miłość jest moją religią; I mógłbym umrzeć za to.; Mógłbym umrzeć dla ciebie., - Keats John
Co kryje się za nas, a co jest przed nami są małe sprawy w porównaniu do tego, co leży w nas. - Emerson Waldo Ralph
Chciałbym fly Ci księżyc iz powrotem czy będziesz. . . czy będziesz mój kochanie.; - From piosenka Savage Garden
Inni mężczyźni powiedział widzieli aniołów,; Ale widziałem tobą; And żeś wystarczy.; - G. Moore
Work jak nie musisz pieniądze. Miłość tak jak nigdy nie został ranny. Dance jak nikt ogląda. - Satchel Paige
Za dotknięciem miłości każdy staje się poeta. - Platon
Love jest kompasem życia. - Peckeroy
Miłość jest odpowiedzią, ale kiedy czekasz na odpowiedź, seks zadaje całkiem ciekawe pytania. - Woody Allen
Przyjaciel jest skarbem.; Cenniejsza niż złoto,; Dla miłości polecił jest bezcenne; I nigdy starzeje.; - Unknown źródło
Patrząc wstecz, mam taki żałować, że zbyt często kiedy kochałam, Nie powiedziałem więc. - David Grayson
It bierze minutę zakochaliście się kogoś, godzinę jak ktoś i dzień kochać kogoś ale zajmuje żywotność zapomnieć kogoś. - Unknown źródło
Miłość jest jak grając fortepianu. Najpierw musisz nauczyć grać przez zasady, trzeba zapomnieć zasad i grać z serca. - Unknown źródło
Live poprzez uczucie i będziecie żyć w miłości. Dla uczucie jest językiem duszy i uczucie jest prawdy. - Matt Zotti
Musisz chodzić ostrożnie początkiem miłości; działa w różnych dziedzinach na swoje ramiona kochanka dopiero później, gdy jesteś pewien, że nie będą się śmiać, jeśli podróż. - Jonathan Carroll, poza Muzeum Psów
Istnieją nigdy dość Kocham cię's. - Lenny Bruce
Czy wiesz, co to znaczy wrócić do domu na noc kto da ci trochę miłości, trochę miłości, trochę czułości? To oznacza, że ​​jesteś w niewłaściwym domu, to co to znaczy. - George Burns
Szczęście jest wtedy bardziej z miłości bycia kochanym, a często, gdy nasze uczucia wydaje rannych to tylko nasz krwawienie próżności. Aby miłości i być zraniony często i miłować ponownie - to odważny i szczęśliwe życie. - JE Buckrose
Love potrzeby, aby wyświetlić wszystkie całej jego świetności, jak paw, zanim zostanie docenione. - Nieznane źródła
Wiele wodach nie potrafią ugasić miłości, ani rzek powodziowym ją. - Biblia, Pieśń 8:07 Solomon
And kiedykolwiek była znana że miłość nie wie własnej głębokość aż do godziny separacji. - Kahlil Gibran
Niech się nie godziny mijają w ciemności. Kindle lampę miłości z twego życia. - Rabindranath Tagore
Love nie uczynić świat go 'round. Miłość jest co sprawia, że ​​warto jeździć. - Franklin P. Jones

No comments:

Post a Comment