Saturday 1 October 2011

Napisów Urodziny

Codziennych życia często pozostawia nas uczucie mocno zraniona i frazzled. Śmiech i humor mogą być najlepsze sposoby radzenia sobie, a nawet przezwyciężenia kłopotów mamy do czynienia w naszym codziennym życiu. Nie tylko humor sprawiają, że życie więcej radości, ale może to być również sposób na wzmocnienie relacji wobec innych skutecznie, a także zachęcanie innych do przyłączenia się i dzielić się radością tworzenia.
Urodziny, oczywiście, są momenty, pełne radości, więc co może być lepszy czas, aby nadać humor w życiu niż na dzień taki wyjątkowy? Oto kilka zabawne powiedzonka urodziny, których można użyć, gdy znajomy lub ktoś z rodziny ma urodziny, a nawet wysłać kartkę urodzinową.
Dla wszystkich postępu w medycynie, nadal nie ma lekarstwa na wspólne urodziny. - John Glenn
Wiek jest coś, co nie ma znaczenia, chyba że jesteś serem.
Wiek jest liczbą, a kopalnia jest na liście.
Live tak długo, jak może. Pierwsze dwadzieścia lat najdłuższy połowę swojego życia.
Urodziny są dobre dla ciebie. Statystyki pokazują, że ludzie, którzy najbardziej żyją najdłużej.
Dyplomata to człowiek, który zawsze pamięta o urodzinach kobiety, ale nigdy nie pamięta jej wieku.
Mężczyźni są jak wino: niektórzy zwracają się do octu, ale najlepiej poprawić się wraz z wiekiem.
Niewiele kobiet przyznaje ich wieku. Niewielu ludzi ich działania.
Szukam pięćdziesięciu jest wielki - jeśli sześćdziesiąt.
Kiedy skończył dwa lata byłem bardzo niespokojny, bo ja bym w moim wieku podwoiła się w ciągu roku. Myślałem, że, jeśli utrzymuje się przez czas jestem pięć będę 64.
Tylko pamiętaj, kiedy jesteś już z górki się zaczynają zbierać prędkości.
Podobnie jak wiele kobiet w moim wieku, mam 28 lat.
Urodziny to naturalny sposób mówi nam jeść więcej ciasta.
Starość nie jest tak źle, zważywszy na alternatywy.
Dla mnie wiek jest zawsze o 20 lat starszy ode mnie.
Dyplomata to człowiek, który pamięta, zawsze kobiety, ale nigdy nie pamięta urodziny jej wieku. - Robert Frost
Wiesz, że starzeją się, gdy świece kosztować więcej niż ciasto. - Bob Hope
Kiedy mam urodziny wziąć dzień wolny. Ale gdy moja żona ma urodziny, bierze za rok lub dwa off.
Jeśli mieszkasz w wieku do lat sto, masz to wykonane, ponieważ niewielu ludzi umiera ostatnich lat stu. - George Burns
Dyplomatycznych mąż powiedział swojej żonie: Jak można się spodziewać mi zapamiętać twoje urodziny, kiedy nie wygladal starsze?
Time and Tide czekać na nie człowiek, ale zawsze stoi czas dla kobiety trzydziestu. -Robert Frost
Urodziny są jak autobusy, nie numer.
Często jest to śmiertelne żyją zbyt długo. - Racine
Dwóch starszych panów z centrum emerytury siedzieli na ławce pod drzewem, gdy ktoś odwraca się do drugiej i mówi, Ted, jestem 83 lat i jestem po prostu pełna bóle. Wiem, że jesteś w moim wieku. Jak się pan czuje?
Ted mówi, czuję się jak nowo narodzone dziecko.
Czyżby? Jak nowo narodzone dziecko?
Yep. Brak włosów, nie ma zębów, i myślę, że tylko mokre spodnie.

No comments:

Post a Comment