Monday 22 August 2011

Pytania Fun To Ask Your Boyfriend

Chłopcy są uważane za jedno z najbardziej wyjątkowych osób na ziemi. Pozwalają one, że czujemy się chce. Ale musimy być ostrożni. Istnieje wielu mężczyzn, którzy chcą jedynie skorzystać z nas w końcu. Niektóre z nich przy tej okazji zrujnować nasze życie. A prawdziwy problem polega na nas, nie znają naszych chłopaków głęboko. Dlatego możesz wierzyć, że nasze życie nie byłoby kompletne bez nich.
Większość młodych par sobie wyobrazić, że będą żyć długo romans. Następnie, na początku mamy sporo wyobraźni jak nasze serce przepełnia miłość. Potem jest miłość magii i osoby, z którą miłość jest jak wiosna, kwiaty, słońce i oferuje marzeń sennych. Następnie, na początku chcielibyśmy wiedzieć wszystko o naszym partnerem, a czasami pytamy nasze pytania chłopakiem zabawy. Właściwie jest zabawa miłości i wspólnej zabawy to wspaniała cecha długiego związku trwałe. Możemy zaproponować kilka pytań zabawa dla swojego przyjaciela chłopca, który może pomóc go poznać lepiej.
1) Jeśli były kształcie geometrycznym, co chcesz być?2) Czy chcesz mieć więcej relacji w tym samym czasie?3) Jeśli były ptaków lub zwierząt, co chcesz być?, 4) Czy lubisz gry love jak master - slave, lekarz - pacjent, nauczyciel - uczeń?; 5), które to piosenki można skojarzyć z mojego obrazu?, 6) Jesteśmy na imprezie i widzisz, miła dziewczyna, ale nie mogli z nią porozmawiać. Co zrobić, aby jej świadomość, że ci się podoba, nie rani mnie?, 7) można spotkać przypadkiem koleżanką z kopalni na dyskotece. Ona jest bardzo szczęśliwy, a ona flirtuje z tobą. - Co robisz?, 8) odkryłem, mówisz mi kłamstwa. Jak reagujesz?, 9) Jesteśmy razem w nocy, w górach, na odludziu domu lasu. Czy nosisz piżamy?; 10) Chcesz wykonać szereg strip-tease dla mnie?; 11) Jesteś sam w domu. Co zrobisz?; 12) Co byś dla mnie gotować?; 13) Chcesz tatuaż mojej skóry dla Ciebie?; 14) Chcesz mi nosić cały czas lub spódnica mini mieć obfite dekoltu?; 15) Co chciałbyś zmienić w sobie?; 16) Kiedy wyrażasz wieczną miłość dla mnie?; 17) Co mam kochać mnie na zawsze?; 18) Czy masz cierpliwość ze mną, gdy kupuję sukienkę?; 19) Czy można zaprzyjaźnić się łatwo?; 20) Jak możesz opisać siebie w jednym zdaniu?; 21) Chcesz spędzić noc ze mną, w lesie?; +22) Co byś zrobił, gdyby niedźwiedź przyszedł do siebie i byliśmy razem w lesie?; 23) Jak można sobie wyobrazić, że las z niedźwiedzie i dziewczyna, która potrzebuje Twojej pomocy?; 24) Jakie kwiaty chcesz mi zaoferować?; 25) Gdybyś widział pole pełne kwiatów by wybrać ich dużo dla mnie?; 26) Co zrobić, jeśli jesteśmy na plaży i wiele innych dziewczyn nie top mniejszy i są przyjazne dla Ciebie?; 27) Jakie konie chcieliby jazdy?; 28), które jest twoim ulubionym bohaterem z dzieciństwa?; 29) Czy podoba Ci się opisać to, co widzisz w chmurach?; 30) Chcesz pisać powieści przygodowych o nas?; 31) Czy powiedzieć swoim znajomym, co robimy razem?32) Chcesz zbudować zamek z piasku ze mną na plaży?, 33) Chcesz się ze mną z kąpieli różowy i żółty płatki róż?; 34) Chcesz mieć kieliszek szampana ze mną?; 35) Chcesz sie do mnie na dywanie przed kominkiem?; 36) Chcesz być w stanie naprawić komputer?; 37) możesz mi powiedzieć w kilka sekund, co jest cegła przydatne?; 38) Chcesz być razem w postaci filmu SF?; 39) Chcesz spędzić nasz miesiąc miodowy na bezludną wyspę?
Oops! To nie jest zabawna! Nigdy nie należy poprosić swojego chłopaka pytanie dotyczące małżeństwa. Warto więc iść dalej.
40) Czy możesz łatwo 10 wyrazów rymowanych ołówkiem?; 41) Czy jesteś w stanie wyjaśnić, co mają marzyłem ostatniej nocy?; 42) Czy uważasz się szczęśliwym człowiekiem dlatego, że spotkał się ze mną?; 43) Czy lubisz odpowiadać na pytania do dzieci?; 44) Chcesz wyobrazić sobie, że jestem czarna pantera i jesteś biedny myśliwy?; 45) Chcesz dać mi śniadanie do łóżka?; 46 się) Czy możesz sobie wyobrazić, co miłość do mnie i jedzenie truskawek i winogron?; 47) Czy mnie karmi je?; 48) Co byś zrobił, gdybyś był Robinson Crusoe?; 49) Jaki rodzaj muzyki chcesz słuchać ze mną?; 50) Czy uważasz, że spotkaliśmy się wcześniej, w innym życiu?
Nie być zastraszani o obecności mężczyzn. Musisz zadać takie pytania, aby dowiedzieć się więcej o dacie lub chłopaka. Pytanie nigdy nie zaszkodzi. Znając prawdę o nich pomaga, więc pytamy. Pytania te pośrednio mogą nam pomóc wiedząc, każdy szczegół musimy wiedzieć o mężczyznach.
Cóż, na tej liście mogą kontynuować aż do rana i zwykle wyobraźni może być podawany przez otrzymanych odpowiedzi od znajomego chłopca, i nie zapomnij: śmiech pomaga nam żyć dłużej!

No comments:

Post a Comment